środa, 14 stycznia 2009

Nasi ludzie - aktywni, pełni życia i inicjatywy
Tysiące pracowników Coca-Cola tworzą aktywny, pełen życia i inicjatyw zespół. W każdym spośród 200 krajów świata, gdzie firma prowadzi swoją działalność, nasi pracownicy reagują na pojawiające się problemy i współtworzą projekty mające na celu ich rozwiązywanie. Jako firma zatrudniająca tysiące osób, czujemy się odpowiedzialni za zachęcanie ich do czynnego udziału w życiu lokalnych społeczności, do pełnego wykorzystywania ich możliwości i pobudzania kreatywności.
Inwestując na lokalnych rynkach, nasza firma staje się często bardzo ważnym elementem rozwoju gospodarczego i oznaką stabilności, wywierając znaczny wpływ na zatrudnienie. Utworzenie jednego miejsca pracy w naszej firmie oznacza powstanie kolejnych dziesięciu w firmach, które z nami współpracują. Naszym zadaniem jest jedno: przynieść orzeźwienie i korzyści każdemu, kto ma do czynienia z Coca-Cola.
Ludzie Coca-Cola zawsze wiedzieli, że integralną częścią działań firmy jest dbałość o dobre stosunki z innymi osobami i otoczeniem. Niezależnie od tego, jak bardzo skomplikowany i ważny jest nasz biznes, zawsze musimy okazywać sobie nawzajem szacunek. Podczas gdy otaczający nas świat staje się coraz bardziej jednolity, a równocześnie charakteryzuje się głębokim lokalnym przywiązaniem do tradycji, uznanie i szacunek dla tych różnorodności nabiera coraz większego znaczenia.
Wieloletnia historia naszej firmy z czasem ulegała wpływom różnych kultur w krajach, w których działamy. W przyszłości, sukces firmy zależeć będzie w dużej mierze od naszej zdolności utworzenia międzynarodowego zespołu, zróżnicowanego pod względem sposobu myślenia, perspektyw, pochodzenia i kultury. Coca-Cola jest największą światową marką, a więc musi być także firmą marki globalnej
Coca-Cola to najpopularniejszy i najchętniej kupowany napój gazowany w historii , jak również najlepiej znany produkt na świecie. 8 maja 1886 roku dr John S. Pemberton, farmaceuta z Atlanty stworzył aromatyczny, zabarwiony karmelem syrop, który po wymieszaniu z wodą sodową sprzedawał z saturatora po pięć centów za szklankę. W ten sposób Coca-Cola zadebiutowała na rynku. Dość szybko napój ten przekroczył granice Stanów Zjednoczonych i zagościł na nowych rynkach, w kolejnych krajach i zawojował świat. Dzisiaj Coca-Colę można znaleźć praktycznie w każdym zakątku świata. Sukces tego produktu polega na tym, że jest on jedyny w swoim rodzaju. Nikomu nie udało się stworzyć identycznego smaku, choć wielu próbowało i wciąż próbuje tego dokonać. Tajemnica tkwi w unikalnej recepturze Coca-Coli, opierającej się na składnikach pochodzenia naturalnego która nie zmieniła się od przeszło 120 lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz